Thursday, June 16, 2011

81st Post - 16 June 2011 , After PS exam

My girls
Love you all so much , My Dearest girls <3
感谢上帝让我遇见最真诚,最友善的你们
感谢在SG求学的时候遇见了你们
为生命生活,增加了不少色彩,欢乐
谢谢你们的出现

After PS exam ,
directly shift to Ion Orchard to release Our stress
It's feel so great to shopping with them
quite funny n interesting
Even though our opinion quite different
But end up we still can smile when step out of the shop

Let's my photos talk to u all ...<3


Vanessa , Ellen Tan Zy and me
cute funny girls
keep " argue" with me all the time
and teach me speak in Hokkien
End up, she asking me better speak in Japanese
rather than speak in Hokkien...
Aiyooo , I will try my best lar :)



Mummy Love her girls too
Ivy and Yao Yao
Yao yao look like so sleepy
because she din sleep last whole night



Group photos - Jeans Gang
We really din noticed we wear jeans in the same day
After take the photo , we just noticed it ^^
I like this photo
And editing by Instagram software :)


Me , Mummy and Vanessa
Actually Zy is inside
But then she hide behind vanessa
So cannot see her...




Miss XX
I got some words for u
I know u can read through My blog...
女人,当一个男人要离开你的时候
你可以挽留,但当这没有用的时候,
就放手,至少放开他的手。
请你在他看不见的地方才痛苦,绝食
(虽然这不是我的作风)
但当你再次跟他见面时
请抬高你的头
高傲地跟他交谈
让他知道,其实没有他
你也过得很好 :)

女人,不要为了爱情,
而把自己踩到土里,这样的你并不伟大。

有人曾经问我,单身时会不会羡慕身边的情侣
其实真的没有,我们都还很年轻
未来的路还很长
想和某人携手今生,
空间,时间上我们的距离是最好的磨炼。

妈妈,谢谢您
不要让爱情摧毁了你,消灭了你
这句话,你曾经也跟我说过
你说
“我的女儿,我希望你能考虑清楚自己的未来
感情不是你生命的全部
我希望爱情带给你幸福
而不是痛苦,眼泪 ”
这句话,现在就在我的耳边响起...

所以妈妈,请您别担心
我知道自己要的,追求的是什么
我在外面过得很好 :)






我祈祷,下个星期的考试进行顺利
我期待假期里所有的计划
我期待一天睡上8小时的日子




Off to Bed Now
Tata...




Good Night World <3




No comments:

Post a Comment