Wednesday, November 16, 2011

Happy Wednesday and 210 days of freedom


今天我想换个Style 啦
所以我的字放左边
今天,我跟 Ivy Go Cs :)
Sushi King + Shopping + Secret Recipe
真是快乐的一天
我就是这么容易地满足
谢谢你,Ivy :)
每次都能在学业上互相鼓励
每次都能跟我分享很多东西
不要肉麻啦,
总之认识你,
我很开心 ^___^

17 Nov 2011
感谢你,换我自由210天
你说我变了
是,我承认,我真的变了
你说我变得冷漠无情
没错,不过那也只是对你罢了 !

我变得不再随便流泪
因为我知道,眼泪应该留着给在乎我的人

我不再是那个懦弱,不顶撞你的那个欣怡
现在的我,有自己的意见

我不再是那个要看电影,还要跟你预约的人
我可以跟一群朋友去快乐
不需要跟任何人报告

我不再是那个每个星期想回家的人

我不再随便相信任何的承诺

我没有讨厌你,更没有恨你
因为恨一个人很累
我的心脏负荷不了
我的心只能装着快乐

我要你知道,不是每一次的对不起
我都会说没有关系
我原谅了你,可是心里的裂痕永远还在

我应该感谢你
因为现在我很独立
因为现在我很快乐
因为现在我很自由
因为现在我很幸福

我们依然是朋友 ^__*
至少曾经有你,我也幸福过.
__________________________________________

一段话,送给两位 " 朋友 "
我用英文

Please think about what is Relationship ?
Does we need to use our tears to change a r/s ?
Love each other , You must cherish each other
Break up is not the best way
Does it really can solve every problems ?
Your heart doesn't pain at all ?

I know you wont feel pain
because a girl is put her effort 100 % !
Stupid Girl ?
I am so disappointed of YOU !

I have no comments
about others pp's r/s
But Please dun frustrating me too
when I am home !

S.U.C.K suitable for that GUY
S.T.U.P.I.D suitable for that girl
_______________________________________

好啦,不说那些不开心的

感谢主,今天我很快乐
你赐给我的快乐,我会珍惜

我会珍惜身旁所有的一切

是时间睡觉啦

晚安,亲爱的大家 ^___^


No comments:

Post a Comment