Friday, January 29, 2010

I am sad...

Can i say i hate u ..

Can i say i need u ...

U dun know my feeling..

I dun know ur feeling...

Always argue...

Argue 4 wat..i really dun know

Yes, I admit

I am emo

but u dun know..

Is because exam..

I am stress

Really stress...

U also stress

I know,I understand

But u dun know..

Y Y Y...

U oways encourage me

But u dun really understand me

Can i give up

Can i let u go

My Dear...

[不要跟我闹]
[我没有]
[怎么了,为什么好像要哭]
[怎么会]
[我要回johor 了]
[我也想回]
[不要跟我这样说,才送你回去没几天]
[我很........想家]
[我已经帮你倒数了,还有9天]
[是啊...]
[我答应你,我会在这个星期内把所有工作
赶完,做完...我会赶紧回家]
[嗯...我相信你]
[不是相信,是一定]
[我知道你8号就会回来]
[如果我没有在短时间内回
你又会不高兴]
[身为另一半,这是你应该的]
[是,那是因为我在乎你]
[是,我知道]
[你不要跟我闹这么多,
我给你最好的,你应该知道]
[我知道,那又怎样..]
[不要想太多,专心你的考试]
[我会]
[有什么回来再说]

我无言

我累了...

No comments:

Post a Comment